Enova365 biuro rachunkowe Wrocław

enova365 to eksperckie oprogramowanie klasy ERP do zarządzania firmą wdrażane przez nasze biuro rachunkowe we Wrocławiu. To rozwiązanie dostosowane do ambitnego biznesu, któremu zależy na zarządzaniu, automatyzacji oraz cyfryzacji procesów firmy.

AFK Centrum Obsługi Biznesu jest autoryzowanym przedstawicielem enova365. Dzięki temu nasze biuro rachunkowe we Wrocławiu oferuje wysokiej klasy oprogramowanie ERP usprawniające działalność firmy w wielu jej obszarach. enova365 zajmuje się m.in.: księgowością, kadrami, płacami, składaniem zamówień, automatyczną obsługą zleceń oraz pełną kontrolą nad magazynem.

enova365 jest pierwszym systemem ERP dostarczanym użytkownikom na dwa sposoby: lokalnie oraz w chmurze prywatnej lub publicznej (w modelu abonamentowym). Oprogramowanie oferowane przez nasze biuro rachunkowe Wrocław aktualizowane jest na bieżąco, a użytkownik może dostosować wygląd i obsługę interfejsu do swoich indywidualnych preferencji.

Moduły systemu enova365 dla biznesu dostępne we Wrocławiu mają wspólną bazę danych, dlatego każdy z nich „wie” o operacjach przeprowadzonych w innych częściach systemu. Dodatkowo oprogramowanie umożliwia zapisywanie procedur pracy, co zapobiega odpływowi wiedzy z firmy i wpływa na wzrost przewagi konkurencyjnej.

W AFK Centrum Obsługi Biznesu oferujemy także:

Korzyści z wdrożenia systemu enova365:

pulpit

Zdalny dostęp do Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego

Uzyskujesz zdalny dostęp do wszystkich istotnych informacji dotyczących Twojej firmy lub organizacji pozarządowej, m.in.: dane księgowe związane z rozliczeniami podatkowymi i sprawozdawczością finansową, dane dotyczące rozrachunków oraz informacje z obszaru środków trwałych.

pulpit klienta

Szybka implementacja sprawdzonych rozwiązań

Sam wybierasz co mamy wdrożyć w Twojej firmie z pośród kilkudziesięciu możliwych modułów podstawowych, dodatkowych i pulpitów, m.in.: CRM, Handel, Faktury, Kadry i Płace, Księga Podatkowa, Księga Handlowa, Księga Inwentarzowa, Windykacja, Produkcja, Serwis, Analizy.

oszczedność czasu

Oszczędność czasu i zasobów

Automatyzacja i standaryzacja procesów i usług dzięki wdrożeniu enova365 pozwoli podejmować właściwe decyzje, wpłynie na realne oszczędności finansowe i pozwoli wyeliminować błędy popełniane przez pracowników.

Moduły
podstawowe
  • CRM - Współpracuj z Klientami i kontrahentami.
  • Handel - Dokumentuj operacje handlowe z kontrahentami w jednym miejscu.
  • Projekty - Planuj i zarządzaj projektami za pośrednictwem jednego narzędzia.
  • Faktury - Wystawiaj faktury i definiuj ceny oraz korzystaj z raportów.
  • Przedstawiciel Handlowy - Pracuj z dowolnego miejsca i miej dostęp do pełnej historii kontaktu z Klientem oraz buduj z nim stabilne relacje.
  • Kadry i płace (HR) - Zarządzaj zasobami ludzkimi z pełnym dostępem do pełnej informacji o pracownikach.
  • Księga Podatkowa - Księguj dokumenty we własnej Księdze Przychodów i Rozchodów (KPiR).
  • Księga Handlowa - Księguj dokumenty i kontroluj finanse firmy prowadząc księgowość w oparciu o plan kont.
  • Księga Inwentarzowa - Prowadź ewidencję majątku firmy, raportuj i analizuj.
  • Windykacja - Kontroluj należności swoich kontrahentów i prowadź egzekucję płatności przeterminowanych.
  • Workflow - Zastosuj automatyzację procesów i prostych czynności, by usprawnić przebieg pracy w Twojej firmie.
  • DMS - Przyspiesz przepływ dokumentów pomiędzy różnymi działami i pracownikami oraz zyskaj szybki ich podgląd.
  • Business Intelligence - Generuj na bieżąco wskaźniki biznesowe i raporty.
  • Produkcja - Kontroluj produkcję i nadzoruj koszty wytworzenia.
  • Serwis - Prowadź serwis i kompleksowo obsługuj zlecenia serwisowe.
  • Szkolenia - Planuj szkolenia, zautomatyzuj proces obsługi uczestników i wszystkie informacje przechowuj w jednym miejscu.
  • Członkowie - Zarządzaj członkami organizacji i zautomatyzuj proces naliczania i kontroli wpływu składek.
  • Podgląd - Monitoruj wyniki pracy dzięki szybkiemu dostępowi raportów.
  • Opis Analityczny - Aktywacja Wykorzystuj w pracy opis kontrolingowy dokumentów handlowych, magazynowych i kadrowych.
  • Wypożyczalnia - Zarządzaj wypożyczeniami w zintegrowanymi z pozostałymi obszarami systemu.
  • Preliminarz EŚP - Prognozuj płatności oraz kontroluj plany przepływów finansowych.
  • Delegacje Służbowe - Ewidencjonuj, księguj i kontroluj koszty delegacji służbowych.
Moduły
dodatkowe
  • Analizy MS Excel - Twórz analizy księgowo-finansowe w oparciu o dane źródłowe z systemu enova365.
  • Jednostki Budżetowe - Prowadź pełną ewidencję dochodów i wydatków budżetowych.
  • Elektroniczne Wyciągi Bankowe - Zyskaj dostęp do aktualnych danych o stanie konta bez konieczności logowania się do banku.
  • Wirtualne Rachunki Bankowe - Zautomatyzuj płatności i rozliczenia oraz obniż koszty ich obsługi.
  • Importy Księgowe - Usprawnij księgowanie dokumentów dzięki importowi dokumentów z odrębnej bazy danych lub innego systemu.
  • Eksporty Księgowe - Oszczędzaj czas dzięki eksportowi dokumentów księgowych do odrębnej bazy danych lub innego systemu.
  • Pracownicy Eksportowi - Rozliczaj wynagrodzenia pracowników krajowych i delegowanych zagranicę.
  • Pracownicy Uczelni - Prowadź kadry i płace dla nauczycieli akademickich.
  • Pracownicy Prokuratury - Prowadź kadry dla Prokuratorów.
  • Pracownicy i Koszty Projektów - Rozdzielaj wynagrodzenia pracowników i analizuj koszty poszczególnych projektów.
  • Rozrachunki Funduszy Pożyczkowych - Rozliczaj fundusze pożyczkowe.
  • Czas Pracy - Usprawnij obsługę pracowników dzięki prostemu importowi, planowaniu oraz wprowadzaniu i ewidencji normy oraz czasu pracy dla wielu pracowników jednocześnie.
  • Platforma Managera - Miej dostęp do kluczowych informacji z różnych obszarów działalności firmy w formie wykresów w jednym miejscu.
  • Praca na Wielu Bazach - Zyskaj możliwość zarządzania wieloma bazami danych w ramach jednej licencji enova365 z poziomu „bazy głównej (master)”.
  • Zarządzanie Odzieżą Roboczą - Kontroluj aktualny stan odzieży i wyposażenia pracownika oraz monitoruj okres użytkowania dla poszczególnych pozycji asortymentu.
  • SMS - Ewidencjonuj czas pracy wielu pracowników jednocześnie.
  • Platforma Managera - Zarządzaj kluczowymi informacjami z różnych obszarów firmy.
  • Praca na wielu bazach - Z poziomu bazy głównej enova365 zarządzaj wieloma innymi bazami.
  • Zarządzanie Odzieżą Roboczą - Zarządzaj wyposażeniem pracownika, kontroluj aktualny stan odzieży oraz monitoruj okres użytkowania.
  • SMS - Komunikuj się ze swoimi Klientami i pracownikami.
  • CRM Outlook - Eksportuj odebrane i wysłane wiadomości e-mail z poczty Outlook do enova365.
  • EDI Integrator - Wykorzystując mechanizm modułu Integrator enova365 zintegruj zewnętrzne narzędzia z systemem.
  • e-Sklep konektor - Zamówienia ze sklepu internetowego obsługuj w systemie nova365.
  • eFaktura GreenMail24 - Przesyłaj faktury online.
  • Drukarki etykiet Zebra - Definiuj własne wzorce etykiet i drukuj pojedynczo lub seriami.
  • Drukarki etykiet DYMOPrinter i BrotherPrinter - Definiuj własne wzorce etykiet i drukuj pojedynczo lub seriami.
  • Harmonogram zadań - Wprowadź swój harmonogram zadań i nadzoruj jego wykonanie.
  • E-mail - Prowadź swoją pocztę firmową w systemie enova365.
  • Integracja OCR - Wczytuj zeskanowane dokumenty do enova365 i zapisuj je w odpowiednich modułach ewidencji księgowej.
Pulpity
  • Pulpit Pracownika - Przekaż pracownikom dostęp do ich danych kadrowych.
  • Pulpit Kierownika - Przekaż kierownikom dostęp do danych pracowników.
  • Edycja Kalendarza w Pulpicie Pracownika - Daj pracownikom możliwość bezpośredniego wprowadzania normy i czasu pracy.
  • Pulpit Kontrahenta - Udostępnij kontrahentowi nowy kanał komunikacji z dostępem do zamówień i dokumentów.
  • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego - Platforma do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym a jego Klientami.
  • Workflow w Pulpitach - Rozszerz funkcjonalność Pulpitu podstawowego na Pulpit Pracownika, Kontrahenta i Klienta Biura Rachunkowego.

Jesteś zainteresowany usługą?